Kinna nästa!

Oj vad jag har slarvat med bloggen de sista dagarna. Har bara mått illa när jag öppnat upp "nytt inlägg" så jag har låtit bli att skriva nått! Jag som skulle visat er mitt nya lilla projekt när det gäller ljusstake ;) Det får helt enkelt vänta.
Så vad gör jag uppe kl 9 tro? Jo, jag har precis lämnat av Magnus i Skövde, han hade prov och efterssom vi har lite kasst med kontanter så var inte buss ett alternativ. Jag hade iof behövt gå upp endå för jag har en hel del grejer här hemma som skall fixas innan vi åker till Kinna. Min älskade lilla pappa fyller nämnligen 80 idag så det skall bli öppet hus hemma hos dem. Vi stannar där tills imorgon och åker hem någon gång på förmiddagen när vi gått upp. Katten och kaninerna skall ju vara kvar här hemma och jag vill inte lämna dom för länge.
Jag ser inte fram imot den 2 och en halv timmas långa bilfärden till kinna men det skall endå bli ganska kul att träffa diverse släktingar som jag inte sett på säkert 2-3 år. Min släkt är ju ganska gammal; vi är bara 2 under 30 och sen ligger de alldra flesta på 70+ så det gäller att ta vara på tiden.
Nä, dags att börja göra allt som skall göras, om jag känner Magnus rätt så lär han inte sitta med provet mer än max 1,5 timma...kanske 2... Jag hoppas på 2 timmar^^

Att göra:

*Äta
*Gå ut med Gissa
*Mata/vattna kaninerna
*Hitta kläder
*Sminka mig och klä mig
*Packa ner kameror och datorn
*Packa myskläder ;)
*Mata katten oc fixa kattlådan
*Mata Gissa
*Köpa blommor
*Tanka

Packa in allt + vovven i bilen och åka!

Får se om jag lyckas blogga något från Kinna ikväll ananrs hörs vi imon! Då skall ni få se mitt ljusprojekt!


Kommentarer
Postat av: Blåbäret

Spännande! :] Jag saknar att spela wow med dig Empa.. puss

2009-08-19 @ 06:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0