Kinna igen!

Nu är jag i Kinna igen, denna gången för att hjälpa pappa att måla deras yttervägg på huset. Lite läskigt måste jag säga för ställningen som jag skall traska omkring på känns inte alls stabil och den är riktigt hög. Jag är vanligtvis inte höjdrädd men så fort det börjar vingla så kan jag inte låta bli att titta ner och tänka på vad som skulle hända om hela skiten bara skulle få för sig att välta utåt från huset, den sitter alltså inte fast i huset och underlaget är inte direkt jämmt eftersom den står i en sned stenig rabatt...

 


Så långt har vi kommit nu! Snart klart!


På kvällarna sitter jag och mamma och virkar små figurer (Amigurumi) Skall väl se om jag kan lägga upp bilder ikväll nu när jag väl fått igång min lilla dator här :D

Nä, dags att gå ut och måla igen!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0