Kass tajming??

Japp, när väl vi fått ordning på våran frys som krånglat ett tag (vilket betyder att vi fick slänga allt i den) så har vi äntligen lyckats fixa den och åka och handlade lite nytt att frysa in. När vi kommer hem med all mat har vi ingen ström! = ingen frys! Inte för att jag tänkte så mycket på det då utan var mest arg och allmänt grinig över att jag inte kunde sätta mig och spela wow...
Så vad gör man under strömavbrott? Vi försökte hitta på saker så gott det gick som fick tiden att åtmindstånde röra lite på sig, bla kom jag på den onyttiga men goda iden att man kunde smälta choklad och doppa marshmallows i! Vann ju en chokladfondy på SM för nått år sen och den är ännu nästan aldrig använd. Sagt och gjort! Inte för att det fanns speciellt mycket choklad att smälta efterssom någon i huset ätit upp den men det räckte iaf ;)

  

Efter detta tog jag en runda i trädgården och fotade både blommor och kaniner innan vi la oss på en filt och åt ölkorv/macka och drack en joltcola! Mys!
Lite blandade bilder från vår baksida:)

      
     
Mina blommor <3 Solroserna skall bli kaninmat sen ;)


Och de långörade guldklimparna!


Evolution's Something Diabolical
"Ville"
3 år


Onyx Champion Poetic Tara
"Glimma"
5 år


Laylock's Cold Mouintain by Miramax
"Joey"
4 år


Stjärnans Free Fortune
"Mandy"
5 år


Usagi
"Mulle"
1 år

Det saknas fortfarande ett par men dom kommer hem nu i slutet på augusti!



Vår baksida med kompostnät och kaninburar xD Nästa sommar hoppas jag att jag kan få trädgårdsmöbler ^^

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina ninerna. Vill att du ska tävla Ville mer så han får visa sig på banorna :D

2009-08-05 @ 10:51:14
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0