Hemma!

Eller ja, jag kom hem igår men va på tok för seg och trött för att ens komma på tanken att blogga om det :P
Idag är jag allmänt jätteseg och trött, sov dåligt i natt, vet inte varför för jag var verkligen jättetrött men hade skumma drömmar...

Har spenderat dagen med att sitta i soffan och titta på TV och har även virkat lite. Mitt ljusrosa garn håller på att ta slut, det gick åt mer till min Mew än vad jag väntat mig så jag har bett mamma att köpa ett par nystan på måndag och slänga på brevlådan :)
Skall se om jag kan lägga upp bilder på det ikväll när jag gjort så mycket jag kan på den, vem vet; det kanske räcker precis?

Nu skall jag dra ut till kaninerna och sen skall vi åka och handla mat! Ikväll blir det Tacos och Sagan om Ringen 3!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0