Frukost!

Jag vet, jag är lite seg på det där med frukost, trots att jag gick upp innan 11 (det ÄR tidigt för mig) så har jag fortfarnde inte ätit nått ordentligt...inget alls med andra ord. WoW fanns där och snodde åt sig min uppmärksamhet. Nu efter ett par pinsamma arenamatcher, ok vi vann den ena men den andra tog typ en sekund xD  fick jag äntligen lyft på rumpan och gjort mig lite frukost. Mixade jordgubbar med tropisk juice. MUMS! Sen kommer kaffesuget...

Är lite orolig för mina kaniner. Igår när jag var ute på kvällen hos dem va det åter igen saker som hänt i kaningården som inte jag eller Magnus gjort. Mandy ena matskål var flyttad typ 10cm upp och 20cm åt ena hållet och ja, jag vet att det inte är jag...varför skulle jag satt skålen så att hon inte når den?? Inne hos Ville låg det en extra matskål och några småsaker runt om var omkringflyttade...dessutom var det massa extra pellets i Mulles matskål och vattenskål...vattnet va bara en stor gröt.
Detta har hållt på sen vi flyttade hit nästan nu med saker som flyttas runt, massa extra mat och skålar hit och dit. Det var ett uppehåll i vintras när det var snö, antar att det va för att fotspår syns ;)
Man kanske skulle sätta upp nått band som plingar i en klocka när nån går in i kaningården, typ som i en affär ;) Nån som har nån ide? Sjukt trött är jag på detta iaf. Om det nu var några barn som gör det, hade dom bara knackat på så hade dom mer än gärna fått komma och titta/klappa/mata eller vad dom nu vill göra...


näe..nu är det väl tid för Kaffe! När Malin kommit hem skall vi göra dungeon :D Det va visst imon vi skulle det xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kan ju alltid skaffa hänglås på dörrarna, kanske sätta klockor på dörrarna eller något, men det kanske blir jobbigt om det blåser ute. Skaffa som en "hönsgård" runt kaninerna typ, med nät.. fast det känns det inte som om man ska behöva. Sätta upp lappar där det står "mata ej kaninerna, de kan få magproblem och dö" eller nåt... hota lite! ^^

2009-08-04 @ 17:16:28
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0