Dagens mat!

Det fick bli en kategori till allt mitt mattjat nu. Det fick blir Dieten med """ efterssom jag egentligen inte vill kalla det diet. Diet i mina öron är när man skall gå ner i vikt, jag vill mer hålla vikten (men blir naturligtvis inte ledsen om jag skulle tappa de KG jag gått upp ).

I dag har jag ätit:

*Modifast choklad, 4points
*1 chokladbit, 1points
*2 stora glas vatten med pressad citron, 0points
*2 glas lättmjölk, 2points
*2 skivor frukostknäcke, 2points
*2 skivor ost, 1points
*2 glas vatten, 0points
*Ris, 2,5points
*Vegg-kyckling, 2,5points
*Sweet chili sås, 0points
*3 koppar kaffe, 0points

=15points av 20 tillåtna!

Men jag har ju inte gått å lagt mig än så lär nog bli något mer antagligen en smuttis med mjölk jordgubbar och en halv banan (=1points)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0