Äpple, muffins och en del av Mew!

Är det som har tillverkats än så länge! Jag lärde mig virka för en vecka sen så det är väl inga jättevackra skapelser men dom duger:D


Mew
(Pokemon #151) - huvud



Äpple och muffins
Äpplet var det första jag virkade, hade en alldeles för stor virknål för garnet jag använde så tyvärr lyser stoppningen igenom och formen blev mer som en tomat eftersstom
Gustav har tuggat på den :P
Muffinsen har påsydda pärlor som strössel.
Skall ta bättre bilder när jag har tillgång till bättre kamera.


Har även börjat på en Hello Kitty-docka (såklart!) fotar henne senare för nu är det dags för mat!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag håller på med nyckelpigan. hehe. ^^ blir lite skevt såhär i början. vad stoppar du dom med? bomull?

2009-08-27 @ 01:14:32
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0