Ännu en dag...

som på något underligt vis bara försvunnit! Kan knappt komma ihpåg vad jag gjort...vilket inte är så mycket iof.
Igår kväll blev det strömavbrott igen!! Klockan va 00.00 och jag och Älsk satt och spelade wow och hade äntligen lyckats komma med i en grupp för VoA. Helt plötsligt alldeles innan vi skulle gå in så bara dör hela huset xD BAH!!
Det blev att gå ut med Gissa och gå och lägga sig istället. Ute var det nästan ljusare än inne efterssom det var en helt sjukt stor snygg fullmåne; jag kunde nästan inte slita blicken från den och gick till och med några steg baklänges ^^

Idag var vi och köpte glass i lilla miniaffären som ligger typ 5 minuters promenad bort. Mycket gott! *mums* Sen lagade vi mat på veganisk "kycklingfile" Smakade väl något tort måste jag säga men gott endå.

Nä, ikväll blir det inget mer WoW så nu skall jag sätta mig vil TVn och kolla på Law and Order och sen är det Criminal Minds^^

Slänger upp en bild på Glimma; tror detta är 2006 eller 2007 på Tjolöholm när hon blev Klubbmästare i Höjd.
På bilden hoppar hon 80cm!



Blir kanske några fler inlägg om en stund när jag satt mig med lilla datorn i soffan :D

Annars Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0