090831

Så, datum som rubrik istället för nått som endå inte har någon mening med det???

Idag börjar projektet "hålla vikten". För er som inte vet så gick jag ner 17kg för ett par år sen under en lunginflammation, innan dess hade jag ett BMI på 30 (fetma). Sen hände det konstiga, för några veckor sen tappade jag helt plötsligt några kg helt plötsligt men nu har jag bara dom senaste dagarna gått upp massor och det fortsätter öka så nu är det nog! Hade tänkt att gå efter viktväktarnas Points-tabell när jag äter några veckor framöver för att se hur det blir då. Hade gärna gått ner de 3kg jag gått upp men sen ligger jag där jag skall i vikt, det gäller bara att hålla det så :)
Har ingen aning om hur det kommer gå så kommer säkert bli massa tjat om det i bloggen för att hålla motiviationen uppe!

Nu skall jag gå ut med Gissa<3! Vi skall gå en sväng i skogen sammtidigt som jag jag tänkte lyssna på ett par kapitel ur min bok som ännu inte är färdiglyssnad.

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja Empa, heja! :D

2009-08-31 @ 21:44:29
URL: http://charmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0